• Prosperity and customer satisfaction

Benefits for your employees or business partners

We have been actively selling benefits in the B2B sector and we have more than 1500 longstanding satisfied clients since 2005.

Get benefits for your employees or as a gift for your business partner. Also fulfill your legal obligation under the Act no. 435/2004 Coll., which requires employers with more than 25 employees to employ persons with disabilities (OZP), while the mandatory proportion of these persons in the total number of employees is set at 4%.

If you are a company with more than 25 employees and you don´t currently employ a sufficient number of disabled persons, we can help you resolve this situation and provide you with a facultative compensation.

News in Czech

Jaký je Váš recept na úspěch na call centru?

19.04.2017

Jak dosahovat cílů, které si stanovíte a jak se správně motivovat? Je pro úspěch důležitá podpora nadřízených a trenérů? Které schopnosti jsou klíčové pro úspěšného telefonního operátora? Zeptali jsme se našich úspěšných telefonních operátorů na jejich zkušenosti a tipy na úspěch.

Adaptační proces nováčků v call centru

20.03.2017

Jak probíhá proces adaptace nováčků, z jakých částí se skládá a kolik času supervizoři nováčkům věnují? Jak zaškolení zvládají operátoři? Zeptali jsme se našich supervizorů a telefonních operátorů jaké jsou jejich zkušenosti s adaptačním procesem.

Jak zabodovat u pracovního pohovoru?

19.02.2017

Jaké znalosti a schopnosti by měl mít ideální uchazeč na pozici telefonního operátora? Zeptali jsme se našich personalistek co by kandidátům doporučili a čemu se naopak vyhnuli.