• Prosperita a spokojenost klientů

Benefity pro vaše zaměstnance či obchodní partnery

Již od roku 2005 se věnujeme aktivnímu prodeji benefitů v B2B sektoru, kde máme více než 1 500 dlouholetých spokojených klientů. 

Pořiďte si u nás i Vy benefity pro své zaměstnance nebo jako poděkování  pro Vaše  obchodní partnery a zároveň splňte svou zákonnou povinnost vyplývající ze zákona č. 435/ 2004 Sb., který ukládá zaměstnavateli s více než 25 zaměstnanci povinnost zaměstnávat osoby se zdravotním postižením (OZP), přičemž povinný podíl těchto osob na celkovém počtu zaměstnanců je stanoven na 4%.

Pokud jste tedy firma o více než 25 zaměstnancích a nezaměstnáváte dostatečný počet OZP, pomůžeme Vám situaci vyřešit a poskytneme Vám náhradní plnění.

Zprávy

Jaký je Váš recept na úspěch na call centru?

19.04.2017

Jak dosahovat cílů, které si stanovíte a jak se správně motivovat? Je pro úspěch důležitá podpora nadřízených a trenérů? Které schopnosti jsou klíčové pro úspěšného telefonního operátora? Zeptali jsme se našich úspěšných telefonních operátorů na jejich zkušenosti a tipy na úspěch.

Adaptační proces nováčků v call centru

20.03.2017

Jak probíhá proces adaptace nováčků, z jakých částí se skládá a kolik času supervizoři nováčkům věnují? Jak zaškolení zvládají operátoři? Zeptali jsme se našich supervizorů a telefonních operátorů jaké jsou jejich zkušenosti s adaptačním procesem.

Jak zabodovat u pracovního pohovoru?

19.02.2017

Jaké znalosti a schopnosti by měl mít ideální uchazeč na pozici telefonního operátora? Zeptali jsme se našich personalistek co by kandidátům doporučili a čemu se naopak vyhnuli.